green parrot picture

Wizyta

Pierwszą wizytą na której się spotkamy jest wizyta diagnostyczna. Jest ona nieco odmienna od następnych, kontrolnych, spotkań. W jej trakcie postaram się zebrać dane dotyczące objawów, przebiegu choroby, innych ewentualnych schorzeń, obciążeń i czynników rodzinnych, trybu życia i innych czynników mogących mieć związek z odczuwanymi dolegliwościami. Pomocne będzie okazanie dostępnej dokumentacji medycznej - nie tylko związanej ze zdrowiem psychicznym - ale także dotyczącej ogólnego stanu zdrowia.
Proszę też o przygotowanie spisu przyjmowanych leków, suplementów diety aby dokonać ich analizy w aspekcie podawanych objawów oraz zaproponowanego leczenia /w tym możliwości interakcji lekowych/. Wizyta kontrolna ma na celu ocenę stopnia nasilenia dolegliwości, bieżącego samopoczucia, tolerancji leków, ewentualnych działań niepożądanych oraz wyników leczenia.
Spróbujemy także wyznaczać kierunki dalszego postępowania oraz ewentualnie modyfikować leczenie. Wizyty psychoterapeutyczne są odmienne od wizyt medycznych, lekarskich.
Pierwsze spotkania mają na celu przybliżenie psychoterapii jako metody leczniczej oraz ustalenie zasad spotkań. Sesje psychoterapeutyczne odbywają się zgodnie z określonym wspólnie harmonogramem .

Cennik wizyt

Rodzaj wizyty Odpłatność